Поиск по этому блогу

2 клас Музичне мистецтво



 ПІДРУЧНИК   2 КЛАС

32-35 УРОК
ВСІМ ПРИВІТ. вСІ ТРИ УРОКИ ПРИСВЯЧЕНІ УЗАГАЛЬНЕННЮ ЗНАНЬ, ПІДГОТОВЦІ ДО УРОКУ-КОНЦЕРТУ ТА САМ УРОК - КОНЦЕРТ.

1 ЗАВДАННЯ
ПРИГАДАЙ, ЩО МИ ВИВЧАЛИ У 2 КЛАСІ?
ЯКІ УРОКИ ТОБІ НАЙБІЛЬШЕ ЗАПАМ*ЯТАЛИСЯ?
ТИ НА ДАНИЙ МОМЕНТ РОЗУМІЄШ, ЩО ТАКЕ МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО І ЯК ВОНО ВПЛИВАЄ НА НАШЕ ЖИТТЯ?

2 ЗАВДАННЯ
ПОТАНЦЮЙ 








3 ЗАВДАННЯ - ПОСПІВАЙ








А зараз 4 ЗАВДАННЯ
ВЛІТКУ ГАРНО ВІДПОЧИНЬ, НАБЕРИСЬ ЗДОРОВ*Я, ОТРИМАЙ МАСУ ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ЧАСУ З РІДНИМИ. і ПОВЕРТАЙСЯ ДО ШКОЛИ З НОВИМИ СИЛАМИ. дО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!!!

31 УРОК
ТЕМА: Зустрінемо літо.
СЛУХАННЯ: В.А. Моцарт "Симфонія №40" 1 частина, перегляд мультфільму "Маленький мультфільм"
ВИКОНАННЯ: укр.нар. пісня "Іди, іди дощику"

Добрий день діти! Світ навколо нас чудовий. Погляньте у віконечко, що ви бачите? Які зміни відбулися в природі в квітні?
Сьогодні ми з вами присвятимо урок найскладнішому жанру СИМФОНІЯ.

Симфо́нія (від грец. συμφονία — «співзвуччя, злагоджене звучання, злагодженість») — жанр оркестрової музики, великий твір для оркестру
Симфонічна музика. Symphony music. (5 клас)

СЛУХАННЯ
біографія для допитливих

симфонія № 40



Що цікаве ви для себе взяли з біографії композитора Моцарта?
Пригадайте, хто такий композитор?
Як звучить симфонія?
Який характер твору?
Ви відчули, що цей твір складний?


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!доречі, важливо знати: Симфонії можуть виконувати тільки симфонічні оркестри.


І трішки цікавенького
...Якщо зацікавить мультфільм, переглядайте у вільний час..




ТАНЦЮВАЛЬНА ХВИЛИНКА:


РОЗСПІВКА




Що цікаве ви дізналися на уроці?
А що нового ви дізналися на уроці?
Всім гарного настрою. До нових зустрічей!!!



30 УРОК
Тема: Зустрічаємо літо
Слухання: А.Вівальді "Пори року" концерт № 2 ""Літо частина 3 "Літня гроза"
Виконання: укр. нар пісня "Іди, іди дощику"

Доброго дня другокласники, сьогодні ми з вами поринемо знову у літні емоції.








ТІЛЬКИ ЩО ВИ ПРОСЛУХАЛИ МУЗИЧНИЙ ТВІР "ГРОЗА"
і ПОМІТИЛИ, ЩО КОЖЕН ІНСТРУМЕНТ З ОРКЕСТРУ ГРАЄ СВОЮ МУЗИКУ, ЦЕ НАЗИВАЄТЬСЯ МУЗИЧНА ПАРТІЯ


і ТАК.. ТЕПЕР ДАВАЙТЕ ПРИГАДАЄМО, ЩО  ТАКЕ ОБРОБКА ПІСНІ?
нА МИНУЛИХ УРОКАХ МИ ГОВОРИЛИ, ЩО ТВОРИ ЯКІ СТВОРЮЄ НАРОД, ІНКОЛИ ЗМІНЮЮТЬ КОМПОЗИТОРИ... ЩОСЬ ДОБАВЛЯЮЧИ, ПРИКРАШАЮЧИ - ЦЕ І Є ОБРОБКА.. ВОНА БУВАЄ РІЗНА, В СТАРШИХ КЛАСАХ МИ З ВАМИ ВИВЧЕМО ПРАВИЛЬНІ НАЗВИ ОБРОБОК ...






ТАНЦЮВАЛЬНА ХВИЛИНКА ДЛЯ НАСТРОЮ...




 ПИТАННЯ: 
1. Що ми вивчали на цьому уроці?
2. В якій країні народився Антоніо Вівальді?
3. Як ви думаєте, якщо ви слухали одну частину з чотирьох "Літо", скільки ще творів Вівальді написав у циклі "Пори року"?
4. Що таке музична партія?

Всім дякую за урок! До нових зустрічей!!!



29 УРОК
Тема: Зустрічаємо літо
Слухання: Ф.-Й. Гайдн - Л.Моцарт - Е.Ангерер "Симфонія іграшок"
Виконання: "Іди, іди дощику" укр.нар.веснянка
"Промінчик" Н.Май

Доброго дня, діти. Сьогодні ми з вами поринаємо у світ казковий, Теплий, яскравий - ЛІТО...

Що таке літо? Які спогади у вас пов'язані з ним? Яка музика вам нагадує про літо?
Ось ви і пригадали свої найкращі моменти літнього відпочинку... А зараз трішки попрацюємо...





прочитали підручник.. а тепер спробуйте відповісти своїми словами: Що таке симфонія?
Сьогодні ми прослухаємо симфонію, спробуйте її проаналізувати..

СЛУХАННЯ


АНАЛІЗ

Презентація уроку музичного мистецтва у шостому класі "Соната"

А зараз трішки розважимося...

Як розпівочку ми сьогодні виконаємо веснянку - пісня про весну "Іди, іди дощику"


ВИКОНАННЯ





Я сонячний промінчик
В долоньки покладу,
Я сонячний промінчик
До ладу доведу.

Приспів:
Світи, світи, промінчик,
Віддай своє тепло,
Щоб хоть на мить тепліше
Усім, усім було.
Щоб хоть на мить тепліше
Усім, усім було!

Я і чужих, і рідних,
І всіх, кого люблю,
Промінчиком чарівним
Розраджу й звеселю.

Приспів.

Якщо в моїх долоньках
Загасне раптом він,
Я в сонечка на небі
Візьму іще один.

ТАНЦЮВАЛЬНА ХВИЛИНКА




РИТМІЧНА ХВИЛИНКА





ПИТАННЯ
1. Що таке симфонія?
2. Яких композиторів ви сьогодні мивчали?
3. Який музичний твір ви слухали сьогодні?

ВСІМ ДЯКУЮ ЗА УРОК. ГАРНОГО НАСТРОЮ. ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!


27-28 урок (СТОРІНКА 90-91)
Тема: Зустрінемо літо.
Слухання: Едвард Гріг "Ранок" із сюїти Пер гюнт,
Сергій Прокоф'єв "Вечір" із циклу"Дитяча музика"
Антоніо Вівальді "Весна" із циклу "Пори року"
Виконання: Пісня "Різні барви у природі"

Привіт другокласники. Рада Вас вітати на уроці. Ми з вами, якщо пам'ятаєте зупинилися на музиці в театрі. Сьогодні ми попрацюємо над новою темою і поринемо уже у більш весняні настрої.
У кожного з нас є свій ритм життя, він існує не тільки в музиці. Послухайте як б'ється Ваше сердечко - це ритм вашого здорового дитячого тіла. Послухайте свій пульс, потім потанцюйте і ще раз послухай ритм вашого пульсу змінився, він став швидшим.

Так і ритми в музиці та мистецтві бувають різні. Сьогодні нам допоможуть розібратися композитори та ваш підручник у даній темі.

СЛУХАЄМО МУЗИКУ. АНАЛІЗУЄМО. 
яКІ РИТМИ В МУЗИЦІ ВИ ВІДЧУВАЄТЕ?
ЧИМ ВАМ СПОДОБАЛАСЯ ДАНА МУЗИКА?
ЯКИЙ ВАШ НАЙУЛЮБЛЕНІШИЙ ТВІР З ПРОСЛУХАНИХ?
ОПИШІТЬ ХАРАКТЕР МУЗИКИ...










ТАНЦЮВАЛЬНА ХВИЛИНКА


ПОСПІВАЄМО



Питання:
1. Яка тема уроку?
2. Яких композиторів ми вивчали?
3. Які твори слухали?
4. Що таке концерт?
5. Як ви розумієте слово - РИТМ?
6. Чим сподобався вам урок?


Дякую за урок. Всім гарного настрою. Ваша Л.Л.

Комментариев нет:

Отправить комментарий